Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 13. april 2017

Sommer net af et gammelt dynebetræk.

Forleden dag, blev jeg færdig med endnu en hæklet klud.
Jeg har efterhånden lavet et par stykker, som er blevet syet til pudebetræk - så dem mangler jeg ikke flere af :-)
Så denne "klud" blev syet fast til et stykke stof, som er klippet op af et gammelt dynebetræk og syet om til et fint nyt sommernet.

Med indbygget lynlås lomme og foer af sammen betræk.

Lykkemekanismen blev en fin gammel vintage knap - som minder om et hindbær.
*Gitte*

6 kommentarer:

  1. Wow, det er et fint net du har lavet; der har du aldrig nok af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Jeanette <3 Lige præcis, net kan man aldrig få for mange af :-)

      Slet
  2. SEHR süß IST DAS geworden,,,
    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    SvarSlet
  3. Så fin et net,dejligt med genbrug😊

    SvarSlet
  4. super fin sommer taske, elsker detaljerne

    SvarSlet