Velkommen til min blog

Her p√• bloggen vil jeg give jer et n√łglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

l√łrdag den 8. april 2017

Pudebetræk af min Mor`s gamle duge.


Jeg har onduleret min Mor`s gamle duge ūüėď
Det var en svær beslutning, men jeg tænkte "de ligger i en kiste og bliver aldrig brugt"
Så jeg fik fat i saksen (med rystende hænder og klaprende tænder) og klippede dem op.
Nu er de tryllet om til et par pudebetr√¶k.
Jeg ved at min lille Mor ville synes at det var en god beslutning.❤❤

Sket er sket og n√•r jeg fremover ser p√• mine "nye" puder, s√• sender jeg en k√¶r tanke til min k√¶re Mor som har brugt s√• meget tid p√• det fine broderi derp√• ūüôŹ

***
*Gitte*

4 kommentarer:

  1. hej Gitte,
    jeg kan godt f√łlge dig i at det var en sv√¶r beslutning, men den var rigtig god ! Dine puder er blevet rigtig fine :-)

    mange hilsner
    Angelika

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Tror s√łremig jeg skal kaste et blik p√• alle mine duge :-) Varme knus og hilsner fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Kirsten <3 Nu er jeg blevet meget glad for dem <3

      Slet