Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 22. maj 2013

Lad ikke manden være alene i køkkenet

Når du taler i telefon!
Jeg har stået et par timer og bagt her til aften.
Tænkte at jeg ville bage nogle Napoleonshatte, som jeg kunne tage med til kollegaerne på jobbet i morgen!
Mobilen ringede .... jeg talte ..... og da jeg kom tilbage i køkkenet ? Ja, så havde min mand været så sød at hjælpe mig med at smøre smeltet chokolade på mine kager.
Kan i se hvad det var som gik galt ? :-D Hmmmm


Ok - så klarede han disse småkager lidt bedre ik? :-D

*Gitte*

14 kommentarer:

  1. Gitte, det må være tilbgebetaling med al det, du har "drillet" ham:-) (jeg kommer altså til at tænke bry..... når jeg ser dem) Knus Heidi

    SvarSlet
  2. hi hi troede først at han havde spist dem

    SvarSlet
  3. om chokoladen er øverst eller nederst - det er vel hip som hap. de smager sikkert lige godt.

    SvarSlet
  4. troede nu også han havde spist dem det ville min mand have gjort... Forleden havde jeg bagt hindbærsnitter og givet ham med på arbejdet så han kunne dele med sine kollegaer.. hmmm de aner vist intet om de hindbærsnitter :-)

    Synes nu de er fine alligevel og tænker kan jo være, at han håber at få lov til at beholde dem selv...

    SvarSlet
  5. Hehe jeg troede også lige at han havde spist dem.
    Pyt med at chokoladen er øverst i stedet for nederst. Det kan komme ud på et smagsmæssigt.

    SvarSlet
  6. De er rigtig fine ;) og heldigvis er smagen den samme :) <3

    TILLYKKE med fødselsdagen søde <3 Ja.....klokken er over 00.00!
    Ha' en dejlig dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  7. Det var da sødt af ham at hjælpe til og kagerne smager ens om der er chokolade under eller over. Jeg vil også lige ønske dig tillykke med fødselsdagen og ønsker dig samtidigt en god fest på lørdag :)

    SvarSlet
  8. Alternative napoleonshatte. :-))) Men... de smager garanteret himmelsk alligevel!
    Hvor er det nogle heldige kolleger, du har... og en sød og hjælpsom mand!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  9. Tillykke med fødselsdagen og din hjælpsomme mand :) Det giver dem lige lidt charme at chokoladen er havnet det forkerte sted ;)

    SvarSlet
  10. Kærlig mand du har, ❤❤ tror kagerne smagte himmelsk ,,,

    SvarSlet
  11. Hvor pænt af ham at hjælpe... Men nøj hvor var jeg blevet træt af det hvis det var min fyr, det er jo slet ikke til at spise dem uden at få chokolade på fingrene når det sidder på toppen...
    Og så tillykke med de 50 år :)

    SvarSlet
  12. Den var sjov - min mand holder sig langt væk fra køkkenet ;)

    SvarSlet
  13. Ha ha ha.. stakkels mand, jeg håber at du, tros alt, huskede at sige tak ;)

    SvarSlet
  14. ha ha ha -nu glemmer han ALDRIG hvor chokoladen skulle have været :)

    SvarSlet