Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 22. maj 2013

En færdig buket og en dejlig gave



 

Jeg blev færdig med alle mine hæklede cupcake, som skal være en buket på bordet på lørdag.
De er altså bare super kære :-)
Jeg har fået en fødselsdags gave i dag :-)
Sørme om jeg ikke fik ondt i maven (på den gode måde) da den venlige postdame kom med en pakke.
Søde Birgitte med bloggen Havetssus har foræret min de fineste pakker. Bemærk lige hvor smukt de er pakket ind og det skønne fødselsdags kort er så herlig og personligt lavet :-)
Den skønne Greengate notesbog skal nok blive flittigt brugt (jeg vil bruge den til bage opskrifter)
Det lille hjerte ophæng er allerede kommet op at hænge og servietter kan man aldrig få for mange af :-)
Et stort TAK til dig Birgitte, for din venlighed og opmærksomhed <3 Du kan tro det varmer <3
 
***
Til alle jer andre så kig forbi hos Birgitte, hvor hun har en over lækker 5 armet lysestage på højkant.
 

*Gitte*

16 kommentarer:

  1. Hvor blev de fine dine kager på pinde. Jeg ligger syg, men har lige været ovre og handle, ja jeg har ingen til at passe mig :( og så fik jeg købt de grillpinde. Tænker at ballonerne og kagerne er et godt lille projekt når man ikke har det så godt.
    Og man kan da kun blive glad når man modtager sådan en gave :)

    SvarSlet
  2. Sikke søde cupcakes, til dine, sikkert, lige så søde veninder.
    Du må have en dejlig fødselsdag på lørdag, kh. Stine:)

    SvarSlet
  3. nuuhj sikke en fin notesbog og dine cupcakes er da bare helt vildt skønne. Måske man skulle holde en lille fest, som undskyldning for at lave sådan fin pynt ;D

    SvarSlet
  4. om nogen fortjener en gave er det dig Gitte ❤ smadder sødt Birgitte tænkte på dig :-)
    skønne cupcakes du har lavet,

    SvarSlet
  5. Hej Gitte
    Det var da super sødt af Birgitte at sende dig den fine gave.
    Og tillykke med fødselsdagen her fra også :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare godt ud og sikken en dejlig gave du har modtaget.

    Ønsker dig en rigtig dejlig dag <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Flot buket du har fået lavet :)
    Selv tak og tak fordi du linker til min blog <3
    Håber du får en dejlig dag i morgen.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  8. Så herligt med positive overraskelser i postkassen! Og så fine ting, du har fået...! Dejligt med gode blogvenner! :-)
    Er det i dag, du har fødselsdag?????
    *SMIL* herfra...

    SvarSlet
    Svar
    1. PS! Så flotte dine popcakes er blevet! :-)

      Slet
  9. Rigtig soed "buket". Dine cupcakes er alletiders.
    Herlig overraskelse. Man bliver saa roert ikk?

    SvarSlet
  10. Hej
    Sikke da en skøn buket:-)
    MVH Jette

    SvarSlet
  11. dejligt med gaver :) og hvor er de blevet søde dine cupcakes

    SvarSlet
  12. Flotte cup cakes du har lavet. Sød ide at bruge dem som bordpynt.

    Lækker forkælelses gave du har fået.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  13. Lækker gave du har fået og sidder da lige og bliver i tvivl har jeg misset at sige tillykke eller er det først på lørdag eller var det i lørdags... hmmm ja en smule forvirret har man vel lov at være :-)

    SvarSlet
  14. Tak for alle jeres søde kommentarer. Jeg kan godt forstå at nogle bliver forvirret når jeg skriver om flere fødselsdagsfester - sådan er det når man er tvilling :-)
    Min søster holdt fest i søndags - vi har fødselsdag i morgen - jeg holder fest på lørdag :-D Smiler - Gitte

    SvarSlet
  15. En smuk buket og hvor er de flot hæklet!
    Dejligt at blive begavet, specielt når det ikke er ventet :)

    SvarSlet