Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 3. januar 2017

Hæklet pude med små roser. Diy

Årets første og færdige hækleprojekt er dette søde pudebetræk.
Puden måler ca. 35x35 cm.
Men der kunne sagtens mases en 40x40 cm monteringspude ind i :-)

Jeg har kun brugt 2 nøgler bomuldsgarn (1 af hver farve) og restegarn til at brodere roserne med.
80 lm og tern på 10 fm og 10 rækker.
Jeg har afsluttet med at hækle 2 omg med fm, som jeg har brugt som sømrum.

Et hyggeligt projekt, hvor jeg dog blev lidt træt af at brodere roser :-)
*Gitte*

11 kommentarer:

  1. Beautiful work, so lovely and very sweet!
    Conratulations!
    Emőke from Hungary

    SvarSlet
  2. I love this! It's so beautiful with the small roses.❤

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin. Rigtig noget for en rosenelsker, som mig. ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anna Berit <3 Jeg er også blevet så glad for den <3

      Slet
  4. Wauuu ❤ fantastisk smuk ��

    SvarSlet
  5. nej, hvor er det bare fint! virkelig smuk, elsker den :0) kh ulrike

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg har bare ikke tålmodighed til at strikke/hækle og syer isted for :0) hvis du gider: jeg har en interview med en dansk shop i min blog og der er også en give-away... jeg vil glæde mig, hvis du kigger ind! bare efterlade en kommentar i dansk, jeg har skreven blogpostet i dansk og tysk.

      http://ulrikes-smaating.blogspot.dk/2017/01/shop-interview-mit-minimadesign.html

      Kh Ulrike :0)

      Slet