Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 8. oktober 2016

Ny bog fra strikkeguruerne Arne & Carlos.

Jeg er fuldstændig VILD med den nye bog fra Arne & Carlos.
Bogen indeholder et farverigt fugleunivers med strikkede dompapper, musvitter og andre flotte fugle.
Fuglene kan bruges året rundt, men mange har tendens til at trække mod juletræet, når den tid nærmer sig.

Fuglene er strikkede i traditionelle Norske mønstre, andre dekoreres med pailetter, perler og fjer.

Bogen indeholder 176 sider, med grundige beskrivelser, enkle diagrammer og en masse trin for trin billeder.
Jeg kan klart anbefale bogen - den er til dyb inspiration.
Vejl pris 349 kr.
Nærmeste forhandler henvises på www.koppelwrite.dk

Jeg er desværre ikke så gode venner med de strikkepinde - så jeg hæklede en fugl ud fra en af diagrammerne - og det gik fint.
Derfor kan jeg også anbefale bogen til de hækleglade.

Det bliver ikke den sidste fugl som kommer fra min hæklenål..
Jeg skal helt sikkert lave en flok til jul, måske bliver de røde med broderet glimmer tråd ?
Her er det kun fantasien som sætter grænser.
*Gitte*

6 kommentarer:

  1. Skøn bog og så fine fugle :-)
    Jeg elsker fugle på den kreative måde.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, kære Maria ❤️ Det er en fin bog - kan kun blive super inspireret 👍 God weekend 😘

      Slet
  2. Sikke en skøn bog og hvor er det en fin fugl du har lavet søde Gitte <3
    Jeg ønsker dig en rigtig god start på ugen.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Birgitte ❤️ Det er nemlig en rigtig fin bog og den skal jeg nok få stor glæde af ❤️ God dag til dig 😘

      Slet
  3. hvor er de fine, får jo helt lyst til at kunne strikke eller hækle.
    håber nogle laver dem og sælger på julemarkedet, jeg elsker at samle forskellige unik julepynt til træet sådan en eller 2 vil være perfekt.

    SvarSlet
  4. Den er vist et must for mig også. Jeg er bare vild med deres ideer :o)

    SvarSlet