Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

fredag den 24. juli 2015

Hæklet - cupcake - halskæde -pung - Diy

Denne lille cupcake pung tager ikke lang tid at hækle.
 Til gengæld er den kær som halskæde til en lille pige..

Jeg har brugt bomuldsgarn 8/4. Hæklenål nr. 2,5. En rød perle og snor.
 
1 / Hækl med hvid: 2 lm, 6 fm i første lm. (6 m)
2/  2 fm i hver fm. (12 m)
3/*1 fm, 2 fm i næste fm* (18 m)
4/ *2 fm, 2 fm i næste fm* (24 m)
5/ *3 fm, 2 fm i næste fm* (30 m)
6/ *4 fm, 2 fm i næste fm* (36 m)
7/ Hækl i bagerste maskeled 1 fm i hver m) (36 m) Skift fv.
8-13/ 1fm i hver fmi begge maskeled.
14-23/ 1fm i hver fm.
24/ Hækl en løbegang:*1 fm, 1 lm, spring 1 fm over* Bryd garnet.
Flødeskum:Med hvid hækles i maskerne ved farveskiftet/
 *3 lm, 2 stgm i samme m, spring 2 m over, 1 km*
 
Design: Gitte Blinkilde
 
 

7 kommentarer:

  1. Den er bare så fin og helt enkel. Et hurtigt projekt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Anita. Ja, den er hurtig at hækle :-)

      Slet
  2. Endnu en fin opskrift fra dig ♥ tak for den :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er du kreativ og der kommer altid fine ideer fra dig søde <3
    Tusind tak.
    Knus Birgitte

    SvarSlet