Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 23. juli 2015

Er du vild med lakrids..... ?

....ligesom jeg er ?
Så er det en god ide at prøve disse havregrynskugler fra Lakrids.nu
De smager fantastisk, men portionen er alt for lille, så det er en god ide, at gange opskriften op et par gange :-)
Jeg lavede en dobbelt portion og fik ca. 25 kugler.
Mums, siger jeg bare,
*****
Her har været stille på bloggen, men det er jo også sommerferie tid nu :-)
 Jeg har dog været så heldig at jeg har tilbragt noget af min ferie på Kreta - Laaangt væk fra det kedelige Danske sommervejr :-)
Håber dog stadig på lidt bedre vejr herhjemme.
 
Ønsker jer alle en fortsat god sommer <3
 
*Gitte*

4 kommentarer:

  1. Dejligt med et nyt blogindlæg! Jeg følger dig også på IG, og det er bestemt også godt, men jeg holder så meget af blogindlæg ;-)
    God dag til dig
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Lisbeth. Jeg er også mest glad for at blogge, men desværre er det nemt og hurtigt med Ig.
      Jeg slipper ikke min blog, men desværre bliver der lidt længere i mellem indlæg :-)
      God dag til dig <3

      Slet
  2. Mums hvor ser det dejligt ud <3
    Hvor skønt i har haft en dejlig ferie og at i har haft meget bedre vejr end vi har haft herhjemme :)
    Velkommen hjem søde <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Birgitte. De smager fantastisk :-)
      Det var skønt med ferie - burde bare have blevet på Kreta en uge mere :-)

      Slet