Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 18. august 2014

Lidt nyt fra Gabrielles

I lørdags var jeg til hygge dag i Gabrielles showroom i Brøndby.
Det var en rigtig hyggelig eftermiddag i godt selskab og vi blev rigtig forkælet af Gabrielle.
Selvfølgelig fik jeg købt lidt med hjem.
De små søde kage tallerkener fra Greengate kunne jeg ikke stå for og et par viskestykker med prikker kom også i indkøbskurven :-)

En fin prikket pung fra Ib Laursen og en dåse fra Lisbeth Dahl.

Herlige tændstiks æsker med høns fra Krima&isa. en hjerteformet dejskraber og låg til kopperne fra Rice.
Desværre fik jeg kun det ene låg med hjem til kopperne, fordi jeg skulle vise det frem - Øv
Lidt men godt <3
Fatter dog ikke at jeg begrænsede mig :-)
*Gitte*
 

7 kommentarer:

  1. Lækre ting du fik købt dig.

    SvarSlet
  2. Så fine ting du købte, og det var flot, at du kunne begrænse dig :o)

    SvarSlet
  3. Skønne sager du fik handlet dig.
    Er ked af jeg ikke kunne komme, håber vi ses en anden gang.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Fine ting, du der faldt over :o)

    SvarSlet
  5. Sikke en masse hyggelige ting

    http://Glimtafalfeberte.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  6. Dejlige indkøb, og det lyder som en hyggelig dag.

    SvarSlet
  7. ELSKER de tændstikæsker

    SvarSlet