Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 15. april 2014

Jeg beklager at...........

....... jeg har været fraværende.


Men jeg har været på appelsinrov på Mallorca.
-og det var ikke så ringe endda-
Vi fik "stjålet" en appelsin og glade sad vi senere ved poolen og delte den :-)
Vi fik proppet en halv ind i munden hver - og føj for den, den var sur og besk :-(
Så må man lære, ikke at "stjæle", ikke?

Vi har ledt efter strandfund!

- Og været på pølsejagt, efter lige præcis den pølse, som vi smagte på hotellet.

(foto af manden)
Vores ferie startede pludselig, da vi fandt nogle billige flybilletter og så gik det tju-hej og af sted.
24 grader hele ugen og solen skinnede fra en skyfri himmel (minus en enkel dag)
Det har været dejligt at være af sted.
Men home sweet home :-) Glæder mig til at sove i min egen seng :-)
*****
Velkommen til jer nye læsere, som har kigget ind, mens jeg har været bortrejst <3
*Gitte*

13 kommentarer:

  1. Suk! Hvor ser det skønt og dejligt ud :) Dejligt at læse at i har haft en god ferie <3

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem igen. Hvor må det have været dejligt med sådan en tur. Rigtig god påske. Kh Helle

    SvarSlet
  3. Ih hvor det lyder dejligt ... velkommen hjem igen ;0)

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem smukke ❤️ Sikke nogle dejlige billeder, er da vildt misundelig ❤️ Knus Susi

    SvarSlet
  5. Skønt med sådan en spontanferie - dem kunne vi godt bruge flere af!

    SvarSlet
  6. Hvor lyder det dejligt,varme og sol = fornyet energi.
    -men ja,ude godt ,hjemme bedst;0)

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare skønt ud :)

    SvarSlet
  8. Dejlige billeder og det ser ud til i har haft godt vejr <3
    Rigtig god påske til dig og din familie :)
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  9. Ih - skønt, skønt. :o) Mallorca er dejlig - velkommen hjem. vi skal derned i pinsen, ferien venter ret forude . Cala Major.

    SvarSlet
  10. Slet ikke misundelig, slet ikke misundelig, slet ikke misundelig... :)

    SvarSlet