Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 12. marts 2013

Hønsehuset.



Vi har fået hønsehus og manden har fået samlet det.
Selvfølgelig skal det ikke stå i vores entre og ja - det kan godt komme ud af døren.
Hønsene fra min karsebakke, de står nu og hygger sig i huset indtil vi får købt nogle i levende live :-)
Det er godt nok et bette hus, men vi skal også kun have 3 hyggehøns :-D

*Gitte *

15 kommentarer:

  1. Hvor er det fint :) Der er vidst nogle høns, som bliver forkælet :)

    SvarSlet
  2. Nårh hvor kært... Det bliver da luksus høns i verdens klasse.
    Kan regne ud I ikke skal have samme race som os, med det størrelse hønsehus. Hanen vil dårlig kunne komme ind gennem døren :o)

    SvarSlet
  3. Fedt hønsehus.
    De har da rigeligt med plads de tre høns :-)))

    SvarSlet
  4. Ej hvor fedt med et hønsehus...og høns ;O) Det bliver da dejligt lige, at kunne hente nylagte æg ude i haven. Godt beregnet, at de KAN komme ud ad døren, det havde jeg slet ikke tænkt på ;O)))
    Kh Helle

    SvarSlet
  5. fint lille hønsehus,,,,

    SvarSlet
  6. Hvor godt med en lille hygge besætning

    Flot hus til dem

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot...bare det var mig :-) *KNUS*

    SvarSlet
  8. Jeg er altså os lidt misundelig, men det går nok ikke med høns på altanen ;-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det fiiint :-) (men det ser lidt småt ud til 3 gokker ?)

    SvarSlet
  10. Fint hus dine høns skal bo i.

    Mona

    SvarSlet
  11. Ej hvor fint. Dog nok meget godt at rykke det udenfor. Haha

    SvarSlet
  12. Det er en fin bolig hønsene får ;-)
    Det ser godt ud og jeg griner for det første jeg tænkte på det var,
    at nu kunne det ikke komme ud af døren ;-))men heldigvis kan det det.

    Ha' en fortsat dejlig aften.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  13. hvor fint, jeg tror dog vores naboer ville hade os hvis vi fik høns og en hane der galer kl kvalme...men sikken en luksus hytte

    SvarSlet
  14. Ja ja, det starter med 3 ;)
    Ser faktisk hyggeligt ud i entreen og med dine høns..

    SvarSlet
  15. Hvor lækkert at kunne være selvforsynende - det er et yderst spændende projekt i har gang i.

    SvarSlet