Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 2. august 2012

DIY til voksen fødselsdag

 
En af vores venner har fødselsdag.
Ole kan godt lide øl, så derfor får han sin egen personlige.
Jeg har købt en Belgisk øl i Fakta - skrubbet etiketten af og limet en ny på.
På etiketten kan du skrive din personlige tekst og printe HER
(Etiketterne kan laves i flere farver og design)

 
Han skal også have ny shampoo - Hi, hi.
Gud ved hvad han siger til det ?

?

6 kommentarer:

  1. herlig ide,, griner,

    SvarSlet
  2. Sjov ide...det er godt nok dagens grin ;-)

    SvarSlet
  3. Haha, elsker den shampoo!! :-)

    SvarSlet
  4. Hej
    Sikke en fine blog du har der:-)
    MVH Jette

    SvarSlet
  5. Det er en super ide. Tak for tippet. Min mand fylder 40 år om en uge. Tror jeg skal have printet en til ham.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet