Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 13. februar 2012

Jeg er vendt hjem - - - -

- - - - - og har gået rigtig mange km på GranCanaria.
Det var pludseligt at vi tog afsted, vi fandt en afbudsrejse og så var det hurtigt afsted.
Skønt solskinsvejr - det meste af tiden - men s... koldt om aften og natten.
Huset var ikke væltet da vi kom hjem (17 årig søn alene hjemme)
Glæder mig til at komme igang med hæklerierne igen, da jeg intet har haft i hænderne hele ugen.
Håber at i alle får en dejlig mandag og god ferie til dem som har.
Velkommen til alle jer nye læsere som er kommet til i min ferie.

Knus Gitte

10 kommentarer:

  1. Velkommen hjem :o)

    SvarSlet
  2. Åh,sand mellem tæerne. Vi har ferie uge 11 og napper også afbuds denne gang. Håber det lykkes. Varme, sol og afslapning er højt på ønskesedlen. Velkommen hjem igen !

    SvarSlet
  3. å for pokker da, det lyder dejligt med sol og sandaler,,,velkommen hjem til vinteren ...

    SvarSlet
  4. Det lyder til at have været en hyggelig tur.
    Dejligt at slippe for kulden herhjemme.

    Velkommen tilbage til det kolde Danmark

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Ude godt hjemme bedst - håber I har nydt det.

    SvarSlet
  6. Hvor dejligt med en tur til varmere himmelstrøg, så kan man lidt igen. Velkommen hjem og tak for en dejlig blog. Du er velkommen inde hos mig også

    SvarSlet
  7. Velkommen hjem...Gran Canaria er super skøn og der er mange uberørte steder på den ø. Godt I havde dejligt vejr. En skøn aften til dig knus

    SvarSlet
  8. Uhm... Ferie med solskin og sand mellem tæerne :o)
    Bare det lige at få ladet batterierne op igen.
    Hjertelig velkommen hjem til det kolde nord igen - du er savnet ;o)

    Ha en dejlig aften.
    Kærlige hilsner

    SvarSlet
  9. Velkommen tilbage. Der har været stille mens du har været væk- kan man egentlig godt sige det om en blog? Har også ligebstilt rejse til uge 24- tiden kan kun gå for langsomt nu. Knus

    SvarSlet
  10. Tak for alle jeres pæne hilsner - det er sku koldt at komme hjem :)

    SvarSlet