Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 18. februar 2012

Pude med hæklede bogstaver


Er jeg blevet færdig med.
Puden til Laura måler ca. 40x90 cm og den er blevet ret lækker, jeg har syet en lynlås i den ene side.
Diagram til bogstaverne finder du HER
Har lige fået en ny ide med de hæklede bogstaver - smiler -


Broderiet til denne pude, blev jeg færdig med meget sent i aftes.
Ordsproget har jeg skrevet og printet ud. Derefter forstørret og overført på stoffet med carbon/kalker papir som jeg så har broderet på. Mulighederne er mange fordi der findes skrifttyper i enhver smag.
Kan nu se at den ikke passer til vores stue - men den bliver så syet til en pude som gave -
Stykket måler 50x50 cm
 
* Gitte*


12 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig skøn den pude. Den bliver elsket. Og sikke et ris af med sig !

    SvarSlet
  2. Neeeeej en fin pude og hvor er du bare go
    Og tak for ide til lige at komme igang med et fastelavnsris ;)
    Dejlig wekend
    Mette

    SvarSlet
  3. Nej hvor er det nogle skønne ting - Især fastalavnsriset er jeg helt og aldeles vild med - Nu ærgrer jeg mig endnu mere over at jeg ikke nåede at kreere et til mine børn i år!

    SvarSlet
  4. Hold op et sejt fastelavnsris, det kommer da til at vække jubel hos modtageren. Søde puder du har lavet :)

    SvarSlet
  5. Hvor er jeg bare vild med Lauras pude. Den er jo bare så lækker!

    SvarSlet
  6. Dejligt fastelavnsris- hvis jeg var barn, ville jeg hav elsket at få det. Knus

    SvarSlet
  7. I love your photos / things! Have a lovely sunday!

    SvarSlet
  8. Rigtig fin pude! Og sikke et godt budskab du har broderet :-)

    SvarSlet
  9. Super fedt med de hæklede bogstaver... men kan du ikke give et hint til hvordan man tyder det tegn der er lavet på opskriften?

    SvarSlet
  10. supert fint men det er dog en fejl, man skriver isn't :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det sidste t er med, men kan ikke ses på billedet :-) Har taget ordsproget fra en engelsk citat side, så der kan de så ikke stave :-) Pyt med det :-)

      Slet