Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 2. november 2011

Sampling til køkkenet.

Jeg er vild med at sample og jeg er vild med sølv teskeer. Det fik jeg så kombineret og fik et nyt "maleri" til mit køkken. Halvdelen af vores vægge herhjemme, prydes af malerier som jeg har samplet . Måske viser jeg dem frem en dag.
Til mit maleri, tog jeg nogle skeer og kopierede i  kopimaskinen. Derefter smurte jeg et ordentlig lag maling på lærredet og lagde kopien med billedsiden på. Sørg for at der ikke er luftbobler. Lad tørre til dagen efter og fnuldre med en fugtig svamp papiret forsigtig af.
Tilsidst har jeg valgt at give en omgang limlak, for at få maleriet mere klart. Og stemplet en lille tekst.

1 kommentar:

  1. Det er da en total fed idé! Jeg vil meget gerne se andre eksempler på det....genialt!

    Lene

    SvarSlet