Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 1. november 2011

Hæklede stjerner


Jeg er igang med at hækle stjerner, og der er flere på vej. Hvad de skal bruges til vil jeg vise jer en af dagene. Opskriften har jeg fundet HER Jeg har valgt at  hækle dem i tykkere garn og nål nr. 3. Hvis der er nogle som vil hækle stjernerne og vil have en hurtig oversætning, skriver jeg dem gerne her på bloggen :)

Hermed udført :-)
STJERNE: slå 5 lm op og saml til en ring med 1 km.
1 omg/ 3 lm, 14 stgm om ringen, 1 km i 3 lm.
2 omg/ * 5 lm, 1 fm i 2 lm fra nålen, 1 hstgm, 1 stgm, 1 dstgm, spring 2 srgm over, 1 km i næste stgm * Gentag *til* ialt 5 gange

2 kommentarer:

  1. De er da rigtig søde de stjerner. Jeg kunne da godt tænke mig en lille oversættelse af opskriften.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Tak for en fed opskrift (og simpel :) De kommer til at pryde et par kanin ører ganske fint :)

    SvarSlet