Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 15. november 2011

Gris af fimo.

Jeg fandt lige endnu en kageudstikker "gris" idag. Så nu er der tilføjet endnu en gris til det lille hjem.:)
Jeg har rullet fimoleret ud med en kagerulle og brugt udstikker formen. Præget bogstaverne "Hr. Gris" med stempler fra Panduro hobby. Bages derefter i 30 min. ved 110 grader. Dette er endnu en super nem ide (som desværre ikke er min egen) og der findes jo et utal af kageudstikkere, så det er kun fantasien som sætter grænserne -igen- Knus herfra.

2 kommentarer:

  1. Den er da bare rigtig sød.

    Jeg går og venter på de kage udstikkere, som jeg bestilte forleden dag.
    Kan se de har trukket beløbet, så de kommer nok imorgen.
    Glæder mig til at se dem...
    Hvis ikke du har meldt dig i min Give Away.
    Kan du nå det endnu.
    Her kan du nemlig vinde 15 valgfri udstikkere.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Og så er der jo det ekstra plus, at man ikke sætter tænderne i dem, så de kan holde hele julemåneden ;)

    SvarSlet