Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 30. november 2017

Hæklet skrubbehandske. Diy.

Skrubbehandsken har jeg hæklet af det "sjove" Rico Creative bubble fra Rito.dk
Garnet er blødt at hækle med og handsken`s struktur er dejlig, rar at skrubbe sig med i badet.
Så nu kan jeg gå glad i bad :-)
Det har i også muligheden for, da opskriften findes gratis HER

På det øverste billede blev tommeltotten lidt for lang til min lille hånd, så den blev lavet mindre - som ses på det sidste foto - og det er den som passer til opskriften.
Til en stor hånd og der ønskes en længere tommel - så hækles der bare et par omgange ekstra. 
***
De små kirsebær er hæklet for sjov, til stor morskab for vores barnebarn, når hun låner badekarret :-)

*Gitte*

-





1 kommentar:

  1. Sikke en sjov ide med kirsebærene :) ja og handsken også for den sags skyld.

    SvarSlet