Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 25. marts 2017

Hæklet bademåtte. DIY

Se min fine nye bademåtte :-)

Det er første gang at jeg hækler med "Ribbon" fra Mayflower og jeg må tilstå at det er dejligt nemt og blødt at arbejde med.
Det går tjept med en hæklenål nr. 8
Garnet er købt hos min Garnpusher Hobbii og udvalget af farver ses lige HER.

***
Jeg har i alt brugt 4 ruller stofgarn til min måtte som måler ca. 50x100 cm.
Slå 50 masker op og hækl 100 rækker med fastmasker.
Afslut måtten med at hækle en omg rundt med fm.
Jeg har brugt 4 tråde bomuldsgarn til at brodere med.

***
God fornøjelse
*Gitte*

5 kommentarer:

  1. Rigtigt flot, og nogle dejlige farver.

    SvarSlet
  2. En hvor er den bare fin.. Du er så god.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
  3. Har lige været forbi din side og fik løst til at skrive at du laver de sjoveste og skønneste ting. Er helt vild med det og så i de smukke smukke farver. Hvor er du kreativ.
    Bh. Gitte

    SvarSlet