Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 29. august 2016

En ny brødkurvsserviet af et gammelt lommetørklæde


Min veninde har foræret mig en hel stak gamle lommetørklæder, hun tænkte at jeg nok kunne bruge dem til noget kreativt.
Alle sammen har de sødeste motiver, men denne her med hønsinerne, synes jeg nu er den fineste.
Vi har selv et par høns i haven, så den passer til hjemmet.

Så jeg fik syet en Perfekt brødkurvsserviet til morgen bordet.
***
De øvrige servietter bliver "måske" brugt til et patchwork tæppe ???
*Gitte*

6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin og den er smuk at se på til morgenbordet <3
    Rigtig god aften søde Gitte.

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, kære Birgitte 💕 Glæder mig til at fylde den med morgenbrødet 😊

      Slet
  2. Den er så sød, nu det da næsten synd at putte brød i kurven, så kan man jo ikke se hønsene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde ❤️ Hønsene kan jo ses, når brødet er spist 😄😄😄

      Slet