Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 1. juni 2016

Skønne fisk !


Jeg har syet et par fisk :-)
Bare fordi at jeg synes at det er en sød ide.
Synes at fiskene passer så fint til pynt, her i sommer perioden.
Tænker at de vil være fine til pynt på terrassen, i sommerhuset og alle steder :-)
Mine hænger her på min kurv, som skal med på sommerhustur i weekenden.
- fiskene har jeg tegnet fra fri fantasi-
*Gitte*

16 kommentarer:

  1. De er vidunderlige -- god ide :-)

    SvarSlet
  2. de ser bare flot ud :0) god ide til deko... Kh ulrike

    SvarSlet
  3. ... og man kan godt komme af med stofrester- RECYCLING! KH Ulrike :0)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine og det ser godt ud på din kurv <3
    Rigtig god dag søde Gitte.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  5. Super sød idé og de er rigtig gode :-)
    Synes du finder på så mange små søde finurligheder :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det en soed idé. Kunne vaere jeg huggede den til en uro til sommerhuset. ( hvis jeg maa)lol

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil da være så fint til sommerhuset 💕👍

      Slet
  7. jeg må vist have gang i masseproduktion, har så mange stofrester

    SvarSlet
  8. Kære Gitte.
    Tak for inspirende indlæg, hvor laver du altså mange fine ting og sager.
    Jeg ønsker mig en lille rubrik med et søgefelt på din blog, så jeg kan finde det gamle indlæg du har lavet om etiketter, måske der er andre end mig der gerne vil finde frem til dine tidligere indlæg :-)
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Anette 💕 Det ved jeg ikke om jeg kan finde ud af, men vil prøve at kigge på det i weekenden 😘

      Slet