Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

fredag den 15. april 2016

Lidt hæklerier.

Selvom jeg er lidt stille her på bloggen, så får jeg da hæklet lidt.
Vimplen her er til mit bonusbarnebarn Laura.
Laura er vild med sommerfugle, så derfor kom der selvfølgelig en lille sommerfugl i midten.

Jeg har hæklet endnu en vimpel til lillebroren, Liam - men den er afleveret og desværre glemte jeg at tage et billede af den. (men den var grøn med dyremotiver på :-))

De små broderede motiver finder jeg rundt omkring på nettet

Jeg har også fået hæklet mig en lille Irma pige - synes hun er så fin - mønstret er fra et gammelt korsstings broderi, som jeg købte på et loppemarked.

Sidst men ikke mindst, så har jeg hæklet endnu et par grydelapper.
Det er ikke det samme mønstre som jeg plejer at bruge, men fik lyst at prøve med mindre prikker.
*Gitte*

10 kommentarer:

  1. Skønne ting du har fået hæklet

    SvarSlet
  2. Meget meget søde og så fine hæklerier du har gang i :-)
    Du ønskes en dejlig weekend!

    SvarSlet
  3. Huhu Gitte, here my eyes see beautiful things ♥
    Greetings from Rosine

    SvarSlet
  4. virkelig flotte hæklerier :0) jeg syer lidt mere hilsen fra nordjylland ulrike

    SvarSlet
  5. Det er altid så fint det du laver søde Gitte <3
    Jeg ønsker dig en dejlig dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  6. Sikke nogle fine og søde ting, du har lavet - wow! Jeg er især vild med flagranken :-) KH Lilly

    SvarSlet
  7. Hej, kan du stadig træffes på gitteblinkilde@jubii.dk

    SvarSlet
  8. Har du fortsat mønstret på Irma pige grydelap.

    SvarSlet