Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 13. februar 2016

Nye håndklæder og hæklede sager!

Har i lyst til at hækle et sødt "cupcake" håndklæde?
Så findes mønstret i næste uges Sally`s som følger med HendesVerden uge 7

Opskriften på "isvaffel" karkluden/vaskekluden følger også med og den kan jo også hækles som et håndklæde.
Må tilstå at jeg er vild, med at hækle med 2 farver - det er et super hyggeligt håndarbejde.

Sidst men ikke mindst, så bidrager jeg også med denne lille bamse.
*Gitte*

16 kommentarer:

  1. Hvor er de fine ! Heldigvis kan jeg få Hendes Verden i bladkiosken. Jeg skal bare være hurtig nok, for de plejer kun at have en 2-3 stykker .

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Bamsen er herlig. Haekle i to farver???? Jeg har svaert nok ved at haekle med een. Suk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, kære <3 Det er skønt at hækle med 2 farver <3

      Slet
  3. Jeg er vild med cupcake håndklæderne! Jeg skal vidst have fat i bladet i denne uge :-) KH Shanice

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med dine opskrifter og især bamsen. Den er mit næste hækleprojekt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og god fornøjelse med hækle projektet <3

      Slet
  5. Amazing post!
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    With love.
    Daniela

    http://glitzerkram-produkttest-and-more.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. I'll try again.... I am in love with your pattern and the towel. Unfortunately google doesn't do a good job here so I don't understand if and where I can find the pattern. Can you help me? Thank you for the inspiration!

      Slet
  7. Hej
    Kan man købe isvaffelmønsteret og cupcake mønsteret?
    Linda

    SvarSlet
  8. Hej Linda
    Hvis jeg gerne vil prøve cupcake mønsteret, hvor finder jeg det så lige henne?
    Mvh Simone

    SvarSlet
  9. Hej
    De ser godt nok fine ud, hvor kan jeg anskaffe mig opskriften? Kan simpelthen ikke finde det nogen steder. Håber du kan hjælpe :)
    Mvh. Sigrid

    SvarSlet