Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 13. februar 2016

Nye håndklæder og hæklede sager!

Har i lyst til at hækle et sødt "cupcake" håndklæde?
Så findes mønstret i næste uges Sally`s som følger med HendesVerden uge 7

Opskriften på "isvaffel" karkluden/vaskekluden følger også med og den kan jo også hækles som et håndklæde.
Må tilstå at jeg er vild, med at hækle med 2 farver - det er et super hyggeligt håndarbejde.

Sidst men ikke mindst, så bidrager jeg også med denne lille bamse.
*Gitte*

14 kommentarer:

  1. Hvor er de fine ! Heldigvis kan jeg få Hendes Verden i bladkiosken. Jeg skal bare være hurtig nok, for de plejer kun at have en 2-3 stykker .

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Bamsen er herlig. Haekle i to farver???? Jeg har svaert nok ved at haekle med een. Suk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, kære <3 Det er skønt at hækle med 2 farver <3

      Slet
  3. Jeg er vild med cupcake håndklæderne! Jeg skal vidst have fat i bladet i denne uge :-) KH Shanice

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med dine opskrifter og især bamsen. Den er mit næste hækleprojekt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og god fornøjelse med hækle projektet <3

      Slet
  5. Amazing post!
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    With love.
    Daniela

    http://glitzerkram-produkttest-and-more.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. I'll try again.... I am in love with your pattern and the towel. Unfortunately google doesn't do a good job here so I don't understand if and where I can find the pattern. Can you help me? Thank you for the inspiration!

      Slet
  7. Hej
    Kan man købe isvaffelmønsteret og cupcake mønsteret?
    Linda

    SvarSlet