Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 23. november 2015

Birdie-namnam.

På denne kolde årstid, må vi huske på de små fugle.
Jeg har lavet "birdinamnam" af smeltet palmin og fuglefrø.
De små bageforme har jeg fundet i køkkenskuffen.
På det første billede her, har jeg ladet foderet blive i formene.

Her har jeg taget formene af og trukket en snor igennem.
En gammel suppeske, har jeg også benyttet mig af :-)
Næsten alle forme kan bruges, men jeg synes at det hygger lidt i haven med de fine former.
 
Denne lille fugl, har jeg fået af min søster og den kan pipperne også gå i krig med :-)
*Gitte*

6 kommentarer:

  1. Hvor er de soede. Jeg proevede at lave kugler engang, men fuglene ville ikke have dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lin <3 Mine er blevet spist nu, så jeg må i gang igen :-)

      Slet
  2. Smadder god idé at lave fuglemad i kopper og suppeske osv. :-)
    De ser flot ud i haven og vi skal passe på vores små fugle i vinteren :-)

    Jeg vil ønske dig en god dag, ved ikke hvor meget sne du fik?
    Her faldt 1/2 meter og vi er sneet inde, så har lavet Hunger Games negle kunst :-)

    Hilsner fra Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Beklager mit sene svar, Maria <3 Vi fik alt for meget sne, men det var heldigvis væk efter et par dage :-) Fuglene har fået spist alt foderet :-)

      Slet
  3. Glade Fugle !
    Hilsner fra Rosine

    SvarSlet