Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 3. november 2015

2 nye skønne jule hobby bøger.

Se lige en skøn perle - hobby - bog, som Lisbet igen har rystet ud af ærmet :-)
Bogen indeholder over 30 forskellige modeller til julepynt, med masser af farverige farver.
Her er både gammeldags og moderne julepynt, og alle kan være med - både børn og voksne -
I godt selskab med denne bog og en masse rørperler, så vil tiden flyve af sted.

Denne model, skal være mit første projekt :-)
Jeg kan varmt anbefale Lisbeth Lucke Larsen`s nye bog
"Fine & farverige PERLEPLADER"

Denne hækle bog af "Birgitte Breuning" er en perfekt julegaveide.
Jacquard-hækling, kaldes også flerfarvehækling eller tapestry-crochet.
Personligt er jeg super, glad for at hækle med 2 farver, så jeg skal nok få glæde af bogen.
Bogen indeholder bla. punge, penalhuse, grydelapper og covers til mobilen eller tablet.
Det er enkle modeller, og hvis man kan teknikken, så de er ikke svære at hækle.
 
"mobil cover" fra bogen.
 
Begge bøger koster 100 kr. stykket og er fra forlaget Klematis
*Gitte*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar