Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 21. maj 2015

Hæklet fødselsdags vimpel.

Jeg har hæklet denne fødselsdags vimpel til min tvilling søster, som har fødselsdag lige om lidt.
Det var lidt af et pillearbejde, da jeg hæklede med tyndt mercericeret bomuldsgarn og nål. nr.1,5
Den lille donuts og jordbærret er en opskrift fra Elenas nye bog "Hæklede kager og søde sager"
Opskriften på lagkagestykket findes  HER  og flaget lige HER

Der er mange muligheder med sådan en fødselsdags vimpel (gaver, cupcake m.m.)
Det er bare med at slippe fantasien løs :-)

Mon ikke min søster bliver glad for sin lille gave ?
*Gitte*

8 kommentarer:

  1. Hvor er de da søde, men her tror jeg ikke min tålmodighed ville slå til ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er også et stort og dog et lille arbejde, Irene :-)

      Slet
  2. Hvor er det altså sødt! Og så kreativ brug af opskrifter! :)
    Tror hun bliver glad ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Elena. Min søster blev glad og den hænger i hendes køkken nu :-)

      Slet
  3. Det tror jeg hun goer. Den er saa soed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Lin <3. Hun blev meget glad:-)

      Slet
  4. det er simpelthen en mega sød fødselsdags-ranke <3
    Tillykke med fødselsdagen til jer begge to :-)

    SvarSlet