Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 18. maj 2015

Dåse kast i haven!

Jeg har genbrugt de tomme bøtter fra de flåede tomater og lavet mig et
"dåse - kaste - spil"
Det minder mig lidt om barndommen, hvor vi var i Tivoli med Farmor og Farfar <3
Det bliver hyggeligt med lidt spil i haven og hvem har ikke lyst til at vælte dåser ?

Jeg har brugt selvklæbende hyldepapir til dåserne.
*Gitte*

6 kommentarer:

  1. Hvor fint..... God legelyst i den forhåbentlige snart kommende solrige og varme sommer......

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Inge. Det bliver hyggeligt med en dyst i haven til sommer :-)

      Slet
  2. God ide. Det tror jeg vi vil prøve at lave:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  3. Oh, that's fun!!!!
    Hope you are the champion!!!
    Happy days
    Elisabeth

    SvarSlet