Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 17. marts 2015

Genbrug vinkassen

I sidste uge, fandt jeg det fine prikkede selvklæbende hyldepapir i Lidl.
Vildt billigt, kun 13 kr. for 2 m.
Kassen er en vinkassen, som var en gave til jul, hvor der var 2 flasker rødvin i.
Sådan nogle kasser bliver ikke smidt ud herhjemme, de kan jo genbruges :-)
Som sagt, så gjort.
Jeg har malet kassen hvid indvendig.

Nu bliver kassen brugt til mit patchwork projekt, som er blevet lagt væk på en hylde i mit syrum.
Måske bliver den taget frem igen til efteråret igen ?
Interessen med patchworken er pissst forsvundet :-(
*Gitte*

10 kommentarer:

  1. I Lidl!! Hold da op, troede ikke der fandtes noget så fint i Lidl:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ind imellem har de faktisk nogle ret så fine spotvarer, Tina <3

      Slet
  2. Det er en god ide med vinkassen. Den er blevet så fin ♥

    Ha, ha med patchworken - Det kender jeg alt for godt :o)

    ♥Vibeke♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Vibeke. Jeg har engang elsket at sy patchwork. og har håndsyet et par stykker. Jeg har langt mange års arbejde i nogle smukke tæpper og tænkte at jeg havde lyst til at lave et nyt - men nej, det kan jeg mærke at jeg ikke har lyst og tålmodighed til pt :-)

      Slet
  3. Godt gaaet. Det er da en traekasse ikk???? De er ikke nemme at faa fat i hernede. Suk.
    Hvor er den bare blevet flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Lin. Ja, det er en trækasse :-)

      Slet
  4. Super fin, måske man skulle tjekke Lidl ud lidt tiere:) Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Finn og Eva. Lidl, har faktisk nogle gode tilbud engang imellem :-)

      Slet
  5. Hvor er det bare fint, at genbruge vinkassen til opbevaring af dit patchwork-projekt :-) Tror jeg må se om jeg kan få overskud til at lave dig et lille patchwork-etui og se om det kan give dig gejsten for patchwork tilbage? ;-) Selv er jeg nu også gået i stå og jeg har endda to patchwork-etuier...så meget for den pep talk om etui = genfunden gejst ;-D Overvejer dog at lave et dukketæppe og forære det væk? Eller måske skulle jeg lave endnu et misse-tæppe? Et eller andet skal jeg ha fundet på til de lange ventetider på sygehusene :-) Den anden dag klippede jeg patchwork-felter af det der Bali batik-agtige stof, men det er ikke helt min stil....tænke tænke tænke ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Lene-pigen <3 Du skal overhovedet ikke finde overskud , til at sy noget til mig - Du skal til at tænke lidt på dig selv <3

      Slet