Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

fredag den 2. januar 2015

3 nøgler spagettigarn !

= nyt betræk til en gammel trist skammel.
Jeg blev "næsten" færdig med betrækket i sidste uge - men slap op for garn! Garnet var købt i Fakta for et par uger siden, så jeg var heldig at de havde mere tilbage efter juleferien ;-)
Nu er der en fin, frisk, ny og billig skammel i stuen.
Blød at sidde på, for der er en skumgummi hynde under :-)
Udover de 3 nøgler garn, brugte jeg lidt op-strimlet, bomuldsstof til at hækle striber.
( En billig "fornøjelse" til kun 35 kr. pr nøgle )
Hurtig hækle arbejde og ny make-over på kort tid.
 Lidt hårdt at arbejde med, for skamlen er faktisk ret stor, men jeg er glad for resultatet :-)
 
*Gitte*
 
 

10 kommentarer:

  1. So,so wonderful, dear Gitte !♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Petra <3 I am so happy for the stool now :-)

      Slet
  2. Hvor er din skammel blevet fin ♥ Dejlig lys farve :o)

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin. Nu er jeg næsten helt ked af at vi ikke har en gammel grim skammel, så jeg også kunne lave sådan en :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler, Linette :-) Måske kan du finde en på loppmarked ?

      Slet
  4. hvor er det bare en smuk make over af en skammel <3

    SvarSlet
  5. Tak søde, Lene. Jeg er også blevet glad for den :-)

    SvarSlet