Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 27. november 2014

Sådan ser vores kalenderlys ud i år.

Måske skal jeg sige "mit" kalenderlys, det er jo mig som har købt det :-)
Tror ikke at manden min lige ville vælge det samme, hvis han altså havde haft et valg :-)
 
Jeg synes at det er så sødt og enkelt, og det ser hyggeligt ud med lysene i den lille kurv.
Kurven fandt jeg i gemmerne, forleden dag og så fik den en omgang med den hvide spraymaling.
De 24 lys har jeg købt hos hyggedagen hos Gabrielles
- Snup ideen -
*Gitte*

5 kommentarer:

  1. Hyggeligt. Og så kan man jo samtidig følge med i hvordan der svinder i kurven :)

    SvarSlet
  2. Det ser fint og hyggeligt ud ♥

    SvarSlet
  3. Det var en rigtig fin idé - og så er den gris da bare herlig. :o)

    SvarSlet
  4. Det er da en super fin idé, det ser rigtig hyggeligt ud :)

    SvarSlet