Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 17. november 2014

Gammelt sengetøj......

....... er guld værd -næsten- :-)
Hjertet syede jeg for et par uger siden - ud af et barnepudebetræk som jeg købte for 5 kr. i en genbrugsbutik.
Det blå ternede stof er fra 2 junior betræk, som jeg har fået af min mor, så de var gratis.
På et senere tidspunkt vil jeg brodere nogle sjove tekster på og sy dem om til puder.
 
Det fine ternede stof købte jeg for 10 kr. på et loppemarked i går og det er et brugt sengetøj, som jeg har vasket og strøget.
Nu er det så fint som nyt og bliver nok omdannet til et lappetæppe ?
Det kan godt betale sig at kigge efter fint sengetøj på loppemarkeder :-)
*Gitte*
 

3 kommentarer:

  1. Smukt hjerte <3
    Dejligt man kan finde stof til billig penge og meget af det fejler intet :)
    Fortsat god dag søde.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Et hjerte er altid fint ♥ og det andet stof skal du nok få udnyttet til noget godt :o)
    Det er dejligt med sager til små penge.

    SvarSlet
  3. Gjenbruk er flott! Og det er jammen hjertet også;)

    SvarSlet