Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

fredag den 10. oktober 2014

En lille Tilda gris.

Jeg har endelig fået den nye Tilda bog "hjemmelaget og lykkelig"
Og som nogle af jer ved, så har jeg en svaghed for grise :-)
Derfor blev det første sy projekt fra bogen, selvfølgelig en gris :-)
Grisen findes i øvrigt i 3 størrelser og den er super nem at sy.
Jeg har valgt at sy min gris af et gammelt pudebetræk, som jeg har købt på et loppemarked og synes da at den blev så sød.

God weekend derude i bloglandet.
*Gitte*

7 kommentarer:

  1. Men den var da så søt!
    Tilda har mye flott i bøkene sine; jeg har selv de fleste ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare en kær lille gris . :o)
    og dine pynte agern er også rigtig flotte.

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig skulle du starte med grisen :-D Den er blevet rigtig fin!

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare nuser, sådan en må jeg prøve og lave.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Den er SÅ sød. Og hjulene er helt perfekte som ben. :)

    SvarSlet