Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 14. august 2014

Skrå hækling. DIY

 
Jeg har forsøgt mig med at hækle på skrå og det var faktisk meget sjovt.
Mit hækle forsøg endte omkring denne konserves dåse :-)

For at hækle på skrå, startes der med at hækle et x antal masker.
Hver rk hækles med fm og der vendes med 1 lm.
Alle ulige rækker hækles 2 fm i første fm og 2 fm sammen i sidste fm.
Alle lige rækker hækles 2 fm sammen i første fm og 2 fm i sidste fm.
Nemt og sjovt.
*Gitte*

5 kommentarer:

  1. Lindo,adorei.Beijo.Valéria.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine - jeg har aldrig prøvet at hækle på skrå - endnu!

    SvarSlet
  3. Fantastisk! Det ser rigtig godt ud!

    SvarSlet
  4. Så fint <3
    Det må jeg prøve.
    God dag søde.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  5. Så mange fine diy du har fået lavet jeg slet ikke har set ;0) nu er det nr 3 jeg pinner, det er lige før jeg ska ha et board på pinterest der hedder Gitte`s diy`er ;0)

    SvarSlet