Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

fredag den 18. juli 2014

Et lille pip herfra......

I dag har jeg nydt at sidde i haven og strimlet et gammelt dynebetræk om til stofnøgler.
Faktisk, havde jeg lovet mig selv, ikke at hækle mere med stof garn, da det er så hårdt at arbejde med.
Men, men, men, nu har jeg jo fået et gammelt aflagt dynebetræk fra min søde mor og det skal da bruges til noget fornuftigt!
Tænker at jeg vil hækle et par kurve - måske ?
Vi har været ramt af en sørgelig begivenhed, derfor har jeg ikke haft tid til bloggen.
Desværre er vi stadig i sorg herhjemme og så kan jeg jo ligeledes benytte mig af at holde sommerferie fra bloggen <3
Jeg er tilbage igen efter sommer ferien <3
*Gitte*

11 kommentarer:

  1. Alle de bedste tanker, Gitte <3

    SvarSlet
  2. Rigtig god sommerferie til dig og familien. Det lyder til at være tiltrængt <3

    SvarSlet
  3. Mange tanker til dig.
    Dine kurve er så søde, jeg glædes dagligt over den du har hæklet, som jeg fik i en blogleg af dig

    SvarSlet
  4. Kan I have den god sommer.
    Det kan I vist godt bruge.
    Kh Yt

    SvarSlet
  5. Håber I alle kommer hel igennem. God ferie Gitte.

    Mona

    SvarSlet
  6. Mange gange tak, Mona og en god sommer til dig >3

    SvarSlet
  7. Mange tanker herfra i den svære tid, håber i trods alt nyder ferien og det dejlige vejr.
    Kram herfra

    SvarSlet