Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 10. juni 2014

Jeg har genbrugt et sæt sengetøj

Et stribet dynebetræk fra genbrugsbutikken, som jeg har købt for 20 kr. har jeg syet om til 6 pudebetræk. Og jeg har sørme mere stof tilbage.
Dejligt med "nye" puder på terrassen.
Et lyseblåt lagen, som jeg har fået fra moren, har jeg strimlet og rullet op til garnnøgler.
Jeg har endnu et lyserødt lagen, som skal strimles, så det ender nok med at jeg går i gang med endnu et kludetæppe ?
Det kan da næsten ikke gøres billigere!
Jeg er vild med genbrug :-)
*Gitte*

9 kommentarer:

  1. Dejlige puder, lige til at hygge sig med

    SvarSlet
  2. Sejt. Den idé ku jeg godt finde på at låne :)
    Ønsker et mere roligt udtryk i min sofa og elsker puder

    SvarSlet
  3. Skønne puder og skøn pris :) Jeg har lige syet en taske af fire viskestykker...

    SvarSlet
  4. Hvor ser det godt ud :o)
    En rigtig god ide, og jeg elsker de lyseblå farver ♥

    SvarSlet
  5. Super fine og ja, der er da ingen ende på hvad godt man kan finde til ingen penge.
    - meget mere af den slags, tak ;o)

    SvarSlet
  6. Det ser bare helt vildt godt ud og når det kan gøres så billig og det er genbrug, er glæden næste dobbelt

    SvarSlet
  7. Det er en dejlig måde at genbruge på! Hvor er de fine!

    SvarSlet
  8. Ih, det er jeg ogsaa. Hvor er det blevet soedt.

    SvarSlet
  9. Puderne er meget indbydende - og ja, genbrug er godt.

    SvarSlet