Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 31. maj 2014

En prinsesse på æblerov




 Det er nu også lidt snyd at jeg hænger et plastikæble i en busk,  jeg tror jo evig og altid på at jeg kan lave sjov med manden min :-) Og han hopper så sjældent på den ! Han kender mig alt for godt :-)
Men dog har æblet hængt i busken i et par uger nu - uden bemærkninger - og så blev det da først morsomt da Laura kom på besøg :-)
*Gitte*


10 kommentarer:

  1. Ja, det er jo nok lidt for tidligt at plukke æbler.
    Men den lille prinsesse ser da også tilfreds ud med et af plastik :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Skønne billeder af en sød prinsesse :) Hvis jeg var en prinsesse ville jeg også have sådan en flot grøn kjole ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er hun skøn, som hun står og funderer over om det mon er ok at tage det fine æble ...

    SvarSlet
  4. Haha, og saa passer det lige til kjolen. Blev snyderen skiftet ud med noget laekkert?????

    SvarSlet
  5. Hvor er prinsessen altså sød ;O) Fandt hun så også dit røde jordbær ? Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun fandt det røde jordbær :-Og spiste med velbehag 3 halvmodne :-)

      Slet
  6. Ha ha.. Hvor er hun skøn! Hvor gammel er det hun er nu? <3

    SvarSlet