Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 24. april 2014

Små føs`dags "malerier".

Lavet med servietter.
De var så hyggelige at lave, så jeg gik helt i selvsving og lavede et par stykker.
Synes at de er perfekte  i stedet for et fødselsdagskort, og så kan fødselaren tage sit lille maleri frem igen år efter år.
Mit eget lille "maleri" kommer i hvert fald frem igen i næste måned :-)
Ideen har jeg fået hos Kleinepaulinas skønne blog.
 
*Gitte*

12 kommentarer:

  1. Naeste maaned???? Er det saa din foes'da?????? Rigtig soed idé.Jeg tager mig en kigger paa hendes side.

    SvarSlet
  2. De er godt nok søde da :)

    SvarSlet
  3. Den er også rigtig sød. Jeg kan da godt forstå du gik i selv sving over at lave den.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine! Bruger du decoupagelim til dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger limlak. Det er det samme men meget billigere:-)

      Slet
  5. En rigtig hyggelig idé :o)

    SvarSlet
  6. mega sød idé :-)
    Rigtig god weekend søde Gitte

    SvarSlet
  7. Hvor er det er rigtig sød ide:0)
    God weekend:0)
    Kh Laila.

    SvarSlet
  8. Hvor re de fine, sød idé :-) god weekend :-) Kh

    SvarSlet
  9. Hvor er de altså bare nuser :-)

    Knus Susi

    SvarSlet