Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 22. marts 2014

I skal lige ser her .......

..... hvad den søde, Lene a la Filihunkat har lavet til mig.
En fin og meget brugbar sag, som kan hænge over armlænet og bruges til håndarbejd`s sagerne.
Den er skisme smart :-)
For et stykke tid siden, syede jeg mig et dejligt blødt sommertæppe af et aflagt dynebetræk.
- Det er det som anes i baggrunden -
Lene spurgte mig, om jeg ville sende et stykke af stoffet og Vupti, så fik hun syet denne smuksak til mig :-)

De matcher så fint.
Desværre har det været for koldt til at sidde udendørs, men jeg glæder mig til at dagen kommer.
(De fine Bellis har jeg købt i Netto i dag og købte ind til både inde og udedørs)

Jeg fik endnu en gave af Lene.
Denne smukke taske, som lige er mine farver og en omgangstæller som jeg tilfældigvis altid har manglet og aldrig fået købt :-)
Tusinde, tusinde tak, Lene. Du er en skattepige :-)
Jeg værdsætter gaverne rigtig meget, men synes nu at det er alt for meget <3
*Gitte*

13 kommentarer:

  1. Sikke dejlige gaver du har fået af Filihunkat <3
    Smukt stof der er brugt og omgangstælleren må jeg se om jeg finde - den er smart.
    Fortsat god weekend.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Lene er fantastisk dygtig - og ikke mindst gavmild :) .... Mega lækre sager du har fået - så nu kan det godt blive vejr til udeliv :)
    Go weekend

    SvarSlet
  3. Det er vel nok nogle fine ting, du har fået ♥
    Det bliver så hyggeligt for dig at sidde ude, når det bliver lidt varmere.
    Knus Vibeke

    SvarSlet
  4. Herlige gaver. Saadan en sy-skraldespand til stolen ( eller vad man vil bruge den til) det var dog genialt. Jeg har een til bordet som jeg bruger konstant, men til aermlaenet.....
    Saadan en omgangstaeller har jeg aldrig set foer. Smart og soed pung. Du har vaeret heldig.

    SvarSlet
  5. Hun er da sød hende filihunkat :)

    SvarSlet
  6. Hvor er du heldig at få gaver af Lene. Det er altid så fint og pertentlig lavet. Super dygtig.
    God søndag, kh. Stine

    SvarSlet
  7. Lene er fantastisk kreativ og super dygtig til alt hvad hun rører ved. En af de dem der bare er super dygtige til næsten alt.
    Jeg er bare vild med begge ting, især den skønne nålepude og skraldespand, så elegant.
    God søndag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  8. Ej hvor er du heldig kære - den pung er bare så fed.

    Lene er fantastisk. Hvem der bare havde halvdelen af hendes sykundskaber.

    SvarSlet
  9. Rigtig god søndag ønskes!

    Hvor er det bare fine sager du der har fået dig:-) Og smart den med tingholderen!
    I er så kreative med det håndarbejde, en fornøjelse at følge med i...........

    Her på gården har vi hygget med manicure, min datter har lavet smukke Polkadot nailart på mig: http://1.bp.blogspot.com/-M6-q5c11Bo8/Uy7GHoy7KkI/AAAAAAAADO4/eZz6C8-7Eqg/s1600/BeFunky_IMG_1846.jpg.jpg

    Og nu er hun kreativ på anden led, sådan er der hele tiden noget:-)
    Nyd dagen. Hilsner fra Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  10. hvor smart !!! og søg Kosmetik pung eller lille taske...

    SvarSlet
  11. Den er da godt nok både dekorativ og praktisk. Sikken dejlig gave at få.

    SvarSlet
  12. Smukke, smukke ting, hvor er du heldig :)
    Den til armlænet så jeg en version af sidste år, lavet til at holde garnet. Smart, men den her er nu endnu bedre ;)

    SvarSlet
  13. Hvor er det nogle fine sager, og så er farverne jo helt fantastiske...

    SvarSlet