Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 14. januar 2014

En "kirsebær" pose.

 
Jeps - så har jeg sørme fået hæklet mig endnu en pose og det er nok heller ikke den sidste :-)
Det er så hyggeligt at sidde med, når hjerne skal kobles væk fra de øvrige hækle projekter !
 

Posen hæklede jeg forleden dag.
 Efter broderiet, kom der så mange garnender indvendig, så jeg synes lige at den skulle have et foer.
Hermed gjort og den blev så sød :-)
Posen er til Alice min søde gamle kollega <3
(Vi ses i morgen Alice :-)
Måske Alice kigger med her ?
*Gitte*

18 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin, kan rigtig godt lide at du har foret den.

    Mona

    SvarSlet
  2. Hvor er den dog sød og rigtig tøset ;-)

    SvarSlet
  3. Den er bare så sød og romantisk. Det ser flot ud med broderiet ovenpå det hæklede.

    SvarSlet
  4. Hvor er den sød og en rigtig fin gave <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  5. Den er fin :-) syr du for på i hånden?

    SvarSlet
  6. Hold nu op, hvor er den bare smuk. Heldige Alice :)

    SvarSlet
  7. Hvor er den altså bare fin.. hvem der bare var alice :-)

    SvarSlet
  8. Det er en skøn pose, som du har lavet! Den skal nok vække glæde :-)
    Kh. Bella

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare sød, heldige Alice.

    Knus Susi <3

    SvarSlet
  10. hvor er den fin Gitte :) - jeg gad da godt lige være Alice :)
    knus

    SvarSlet
  11. Super søde og fine farver, rigtig god ide :-) god weekend

    SvarSlet
  12. Den er skøn - er det almindelig brodergarn du bruger?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne. Jeg har brugt bomuldsgarn til broderiet :-)

      Slet
  13. Hvor er den fin, elsker lyserød og rød sammen!

    SvarSlet