Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

søndag den 29. december 2013

Halløjsa

Så er julen godt overstået og alt er pakket ned igen :-)

Dvs. jeg har beholdt et styks julepynt fremme, synes det lille perlehjerte hænger så fint og passer ind i køkkenet :-)

Vores indgangsparti blev altså lidt for trist og kedelig, så jeg piftede en gammel krans op med en fugl og et bånd, sådan lidt forårsagtigt og vil nu vente på længsel på nogle forårs blomster derude.
Det var været skønt med nogle jule fridage og flere venter forude :-)
Jeg har brugt lidt tid på at forsøge mig med INSTAGRAM og nu er jeg med på bølgen, jeg har allerede mødt et par stykker af jer derinde :-) Hverdagen må nu vise om jeg også har tid til at være med i det hyggelige forum ?
 
Jeg er gået i krig med nogle af mine garnrester og skal nok tage et par fotos af mit nye projekt så i kan se hvad jeg har gang i :-)
Håber at i har haft en dejlig jul ?
 
*Gitte*

9 kommentarer:

  1. Synes altid at der bliver så tomt når man piller julepynten ned igen. Jeg har haft en rigtig god jul, det har været dejlig afslappet.
    Uh, spændende med instagram. Hvad hedder du derinde? Du er hjertelig velkommen til at følge mig ( @SineSmed )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sine. Jeg hedder noget så nemt som GitteBlinkilde :-) Jeg er ikke så spændende at følge endnu, da jeg er ny, Jeg finder dig derinde <3

      Slet
  2. Så dig godt på IG i går og følger dig allerede og velkommen til :) Glædeligt at se dig derinde!!

    SvarSlet
  3. Ja, dejligt at få lagt julepynten tilbage i kasserne.
    Rigtig Godt Nytår til dig og dine, kh Stine

    SvarSlet
  4. Det er også skønt at få tingene tilbage i kasserne - jeg nyder det i hvert fald. Her hænger der også nogle kugler i pastelfarver endnu - mest fordi de skaber lidt hygge, og der er også nogle lyskæder endnu. De er rare her i den mørke tid.

    Det bliver spændende at se, hvad dit nye projekt er.

    SvarSlet
  5. Rigtig glædelig jul og godt nytår. Dejligt at høre at du har haft en god jul :) Alt mit julepynt er også kommet væk, det er dejligt synes jeg.. Man kan hurtig blive mættet og få nok af jul og julepynt.
    Kærlig hilsen Nanna

    SvarSlet
  6. Hej Gitte. Jo tak det har været en dejlig jul. Og mon ikke det er fint at tage julepynten lidt efter lidt, så overgangen ikke bliver så brat ? ;o)

    SvarSlet
  7. glædelig baghjul til dig også her er alt pynten også pakket væk og venter også på tegnet om at det går mod lysere tider både på den ene og den anden facon...

    Jeg er også kommet med på moden med instagram er ikke helt inde i det hele endnu men finder vel ud af det undervejs :-) kan være vi støder på hinanden derinde :-)

    SvarSlet
  8. ---- kommentar skrevet med tilbagevirkende kraft :) ----
    Ja, der bliver lidt tomt når pynten kommer ned, men det giver bare plads til nye ideer :)

    SvarSlet