Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 16. november 2013

Så skal der kysses.

 
Jeg har fået en mistelten af en sød gammel kollega.
Misteltenen vokser på et træ hun har i sin have, og jeg var heldig at få en aflægger :-)
 
Inde i de hvide bær, er der  frø, som er omgivet af noget værre klistret stads.
Så jeg nappede et par stykker og "klistrede" dem fast på et træ i vores have.
Nu bliver spændende om det giver et udbytte ?

Og mistelten hænger nu til pynt og kyssetid imellem stuen og køkkenet :-)
God lørdag aften.
 
*Gitte*
 
 

13 kommentarer:

  1. dét vil jeg også prøve dén dag jeg får min egen have (og egne træer!)

    Mut mut!

    // Rikke //

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt. Jeg holder meget af mistelten og savner den tid hvor jeg havde store velvoksne mistelten i baghaven.

    SvarSlet
  3. Lov mig at sige til, Gitte, hvis misteltenen virker "kyssefremmende", for så vil jeg mægtig gerne have et par frø også ...! De mistelten jeg hidtil har købt, har nemlig overhovedet ikke fungeret ... ;-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  4. Nøj, hvor fint - det er nu noget sødt julepynt med sådan en mistelten.

    - Anne

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne have en mistelten i haven. Vores træer er bare meget meget små endnu, så jeg må nok lige vente til de er vokset lidt til :)
    Spændene om du kan få den til at gro hos dig!

    SvarSlet
  6. Hvor hyggeligt med en mistelten - bare mændene, der kommer i dit hjem ikke lavet en Oluf/Benny (the julekalender) ;)

    Og sikke et hyggeligt køkken. Skøn stemning! :-))

    SvarSlet
  7. Hvor er du heldig og kys I bare løs ;D

    SvarSlet
  8. Hvor ser der bare hyggeligt ud hos dig. Skoenne farver og osende hygge. Mistelten, ja den parasit er utrolig flot og fyldt med traditioner. Haaber ogsaa jeg kan faa fat i een i aar.

    SvarSlet
  9. Ih, hvor er den fin! Det ser rigtig hyggeligt ud, som den hænger der mellem stue og køkken. Jeg er spændt på, om misteltenen kommer til at gro hos dig.

    SvarSlet
  10. hyggeligt, det bliver spændende om du bliver selvforsynende ud i mistelten <3

    SvarSlet
  11. Håber det bringer mange kys med sig ;O)

    SvarSlet
  12. åh ja det har jeg også tit tænkt på, men vi har et stor pragtfuldt træ i haven som er tusse-gammel..mistelten skulle være dumme nok til at kvæle det træ de selv bor på -så det tør jeg ikke, selv om der går 20 år endnu :)

    SvarSlet
  13. Held og lykke med podningen, håber det lykkes for dig og at I husker at den hænger der ;)

    SvarSlet