Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 6. november 2013

Nissepiger af gammeldavs tøjklemmer.

 
Man kan altid få plads til en lille nisse - især disse her, som ikke fylder ret meget !

(Beklager det slørede foto)
Jeg har brugt de gammeldags tøjklemmer, som jeg har viklet lidt blonde omkring.
Malet ansigt, fødder, syet en lille nederdel og nissehue af filt.
De er super nemme at lave :-)
Måske du har lyst til at snuppe ideen ?
 
*Gitte*

11 kommentarer:

  1. http://pustetrolden.blogspot.dk/2013/10/englebasser-diy.html?m=1Søde nisser ;-)

    Jeg har lavet engle af klemmerne.

    SvarSlet
  2. Søde!!

    Jeg er altså imponeret over de mange mange forskellige ideer du laver og viser frem. Jeg elsker hver og én :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have for de fine ord, Linette :-)

      Slet
  3. Hun er fin den lille nissepige :o)

    SvarSlet
  4. Det er da en sjov og sød ide ;o)

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare søde og sikke en god ide at bruge de gammeldags klemmer til :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de søde. Godt fundet på :)

    SvarSlet