Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 3. september 2013

En sløjfepung og en pude

 
 
Det er bla. nogle af de sager som jeg fik hæklet her i vinters.
Pungen er hæklet i Alpaka med foer og lynlås. Super sød - hvis jeg selv må sige det :-)
 
 
Puden med den broderede rose er jeg vild med, personligt vil jeg nok have den som hvid.
Men jeg tror nu ikke på, at jeg får hæklet endnu en, det var lidt af et broderi arbejde som afslutning :-)
De hæklede design, kan findes i Kreativ strik nr. 4
 
*Gitte*

12 kommentarer:

  1. Man må godt rose sig selv når man er så dygtig som du er :)

    SvarSlet
  2. Har sit dine ting i bladet. Fine farver i tasken. Ret elegant

    SvarSlet
  3. Jeg vil da også gerne sige det: den pung er vanvittig sød!

    SvarSlet
  4. Ej hvor er de fine! Især tasken. Den er super nuser:-)

    SvarSlet
  5. fine sager ;o)
    - og punger er jeg da ret vild med !

    SvarSlet
  6. Nøj den er fed den pung! Super flot farvesammensætning.

    SvarSlet
  7. Det må du gerne sige - for den er super flot! <3
    Den er så smuk din pude og flot med rosen på. :)
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  8. Hvor er pungen bare super sød, fine ting du får lavet.

    Mona

    SvarSlet
  9. I'm in looooooove. wauw en fed taske og pude. Jeg ville også vælge en mere hvid pude med en anden farve rose. Må da finde kreativ strik.

    SvarSlet
    Svar
    1. ...altså det med pude-farven, er ikke fordi jeg ikke synes den er pæn på billedet. Den ville blot passe bedre i anden farve til mit hjem

      Slet