Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 27. august 2013

Sneakpeak

 


Af nogle herlige dukker til Strikkemagasinet :-)  Som bliver afsendt i dag.
De har simpelthen været så sjove at hækle og pt. er det nok de sjoveste dukker jeg nogensinde har lavet :-) Desværre må jeg nok erkende, for nu skal jeg i gang igen, fordi sådan nogle vil Laura knus elske :-D
 
God dag til jer alle <3
 
*Gitte*

11 kommentarer:

  1. Hvor ser de skønne ud! :-)

    SvarSlet
  2. Det vi kan se ... Ser ihvertfald skønt ud :)

    SvarSlet
  3. Det ser ret hyggeligt ud, det vi kan se ;)

    SvarSlet
  4. øj hvor ser de sjove og skønne ud :-) ....og fulde af ballade-historier. Glæder mig til at se dem i hel figur.

    SvarSlet
  5. Glæder mig til at se resten,for de ser rigtig søde ud:0)

    SvarSlet
  6. Dem glæder jeg mig bestemt også til at se :)

    SvarSlet
  7. De ser rigtig sjove og finurlige ud ;-)

    SvarSlet
  8. Glæder mig til at se dem i hel figur :-) Go' aften *KNUS*

    SvarSlet
  9. Nøj hvor er jeg glad for at jeg læser bagfra og med lidt dage imellem, for så kan det være jeg når frem til et indlæg hvor de er færdige ;)

    SvarSlet