Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 11. juni 2013

Sæbepumpe af genbrugsglas DIY


På mystisk vis er der en person som har tabt min sæbepumpe på toilettet af porcelæn på gulvet? Hmmm.
Klart at der var en flække i den og den blev derfor kasseret.
MEN jeg gik i skraldespanden og samlede pumpen op igen :-)
"Tænkte at den kunne bruges til en ny"
WUPTI, det tog ingen tid :-) Lavede et hul i låget på et genbrugsglas, syede en hætte, som jeg også lavede hul i og så samlede jeg delene (lidt lækker super lim ved samlingen øverst)
(Brug evt. pumperne fra de flydende engangs sæber)
Tavlefolie på siden og nu bliver den genbrugt som flaske til opvaskemiddel!


Nu var jeg jo igang ik`
Så endnu et genbrugsglas blev lige pimpet.
En lille hætte er fin, et lille udklip fra voksdugen blev klippet til, limet fast og bliver nu genbrugt som opbevaringsglas til opvaske taps.
Det er da lige en fin ide til sommerhuset :-)
Håber at i kan bruge ideerne <3
*Gitte*

19 kommentarer:

  1. Man må aldrig gå ned på genbrugsglas :)))

    Skøn ide som jeg da vist liiige skal gemme ;)

    Smil

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps - genbrugsglas skal gemmes og kan altid genbruges til et eller andet :-)

      Slet
  2. I like! Vild med ideen til opvaske tabs hader den grimme papkasse

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, jeg havde også en gemt kasse med taps :-)

      Slet
  3. Du er så fyldt med gode idéer Gitte, det er så skønt at følge med på din blog..... tak for alle de gode Idéer du viser os:-)Kh.

    SvarSlet
  4. Arhmen Gitte du hælder jo bare ideerne ud af ærmerne i ét væk :). Tak for al den dejlige inspiration du deler med os her i Blogville.
    Når noget går i stykker herhjemme, skal jeg også lige overveje om det eller dele af det, kan genbruges :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu har jeg jo også et job i et kreativ værksted :-) Og skal jo være igangsætter, så kan jeg lige så godt dele nogle af sagerne med jer :-) Tak for dine altid søde kommentarer <3

      Slet
  5. Den idé har jeg også pinnet på Pinterest, skide smart, jeg tænker blot at der jo ikke er noget gevind(?) Tror mine små fumle-fingrede vil hive pumpen op af glasset :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske er ideen med pumpen set på Pinterest ? Men så har jeg da udviklet den med en voksdughætte :-) Og pumpen bliver ikke hevet op med fumle fingrene, da den er limet fast :-) - Der er gevind på min pumpe - :-)

      Slet
  6. Super god ide. Enig med Lene, ideerne rasler ud af dine ærmer. Tak for det

    SvarSlet
  7. Du er da fuld af så mange gode idéer at jeg næsten ikke kan følge med ;)

    SvarSlet
  8. Kan skam bruge begge ideer de er da supergode... :-) især den med pumpen den må jeg da lige have prøvet for er så træt af de røvsyge man køber i plast og de andre fine man kan købe holde så kort her i huset da både manden og drengene ikke lige husker de er lavet af porcelæn....

    SvarSlet
  9. Super fed ide Gitte....den er da meget flottere end den man køber og ja så åbner det jo uendelige pynte muligheder...

    SvarSlet
  10. Sikke din hjerne arbejder - kunne godt bruge lidt af den iderigdom nogen gange, men så er det godt man bare kan snuppe dine ;)

    SvarSlet
  11. Hvor er du bare opfindsom. Geniale idéer.

    SvarSlet