Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

søndag den 2. juni 2013

Hybenroser og hulsten



Hele familien Blinkilde var samlet i sommerhus til familie komsammen i Rørvig i går.
Jeg fik plukket lidt hybenroser, som jeg har trukket på ståltråd til de fineste sommerkranse.
På stranden fandt jeg desværre ingen hulsten, men ved sommerhuset var der rigtig mange.
Se lige det skønne ophæng som min svoger og svigerinde har hængende ved deres annex.
Er det ikke helt fantastisk og beundringsværdigt ?


Laura var i fuld vigør. Hun nød så meget at være på stranden og som den lille vandhund som hun nu er ? Ja, så var hun selvfølgelig en tur i det kolde vand . Brrrrr
Iøvrigt skal Laura være storesøster til Januar :-D

God søndag aften <3

*Gitte*


14 kommentarer:

  1. Fedt med roserne og ser bare hyggeligt ud. Har ikke cæret i sommerhus i årevis, men får godt nok lyst

    SvarSlet
  2. Soed krans. De bliver saa flotte naar de toerrer. Hulsten hvor flot. De er bare ikke saa nemme at finde.

    SvarSlet
  3. Smuk krans du har lavet, og så er jeg også helt fascineret af alle de hulsten. De må have samlet i mange år ;O)

    SvarSlet
  4. smuk krans du har lavet og de hulsten ser da bare skide godt ud som de hænger der, tror aldrig jeg selv ville have fået den tanke....

    Og tillykke skal man da vel sige..... så skal du være farmor.... eller husker jeg forkert...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg skal være bonus farmor :-) Laura er min mands barnebarn :-)

      Slet
  5. Det var da en fantastisk opsats med de sten. Og TILLYKKE med det kommende barnebarn. Sød kjole, Laura har på- sådan én har jeg også til Frederikke, elsker gradueringen af farverne; en rigtig sommersag. Knus Heidi

    SvarSlet
  6. Smuk blomsterkrans og herlig sten samling, tillykke til Laura og dig med den kommende titel :)

    SvarSlet
  7. Sikke en god ide med roserne. Min datter kom med en håndfuld af selvsamme roser i lørdags og øv jeg ikke kendte din super ide der.

    Hul sten guirlanderne er fantasitiske ;-)

    SvarSlet
  8. Hold nu OP en flot samling hulsten! Masser af "lykke på snor". :-)
    Og fotoet af din hybenrose krans er virkelig smukt!
    *SMIL* herfra...

    SvarSlet
  9. Ingen hybenrosen marmelade??? Flotte sten...det var da vildt mange, jeg elsker også at gå ved stranden i Hornbæk og finde skaller sten osv..

    SvarSlet
  10. Det ser bare så smukt ud med roser trukket på tråd

    SvarSlet
  11. Utrolig et arbejde med at samle sten, men smukt, det er det.
    Tillykke med endnu et bonus-barnebarn, dem kan man ikke få for mange af, de fylder livet med kærlighed og varme :)

    SvarSlet
  12. Hvor er det bare smukt - både med stenene og kransen. Kransen er bare SÅ smuk!

    SvarSlet
  13. Tillykke med den kommende familieforøgelse ;)

    SvarSlet