Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 26. juni 2013

Hvordan går det så ?

Der er ikke det helt vilde herfra - men jeg har da fået pimpet en gris, som jeg for nylig købte på et loppemarked. Grisen er temmelig stor og mon ikke laura synes at den er sjov at lege med ?
Tyll skørtet og halskæden har elastik, så det kan tages af og på og jeg tænker på at lave sko m.m. så dyret ender med at blive en sjov lege ting :-)



Lidt ferie sager har jeg også fået syet.
Den kreative del af mig har været lidt på standby på det sidste - grunden har været jobbet, hvor vi har haft en sammenlægning, som ikke har været særlig optimal pga. hærværk, det har gået mig meget på og jeg har været i trist humør i lang tid.
Nu skulle problemet heldigvis være løst og jeg kan igen gå glad på job :-)
- Kreativiteten kan blomstre igen -

I øvrigt trives vores høns rigtigt godt :-)
De er blevet smadder frække og lægger æg alle steder - i tomatplanterne - under buske og hække, så vi skal på ægge jagt selvom det ikke er påske :-)
Faktisk kan vi næsten ikke følge med i at få brugt alle de æg (selvom de er små:-))

Dejlig onsdag aften til alle jer derude <3

*Gitte*

19 kommentarer:

  1. Elsker din gris - Men det overrasker dig vel ikke:-))

    SvarSlet
  2. Sikke en fin gris ;)
    Fine ting du har fået syet og det passe lige til ferien. <3
    Flotte æg fra hønsene! Dejligt med friske æg.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Også en dejlig aften til dig, søde Gitte. Det kan være, du kommer til at sy flere af de skørter, så grisen kan skifte med forskellige farver:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  4. Din pimpede gris er nu herlig :o)

    SvarSlet
  5. Ha ha ha - hvor er den gris bare herlig :))) jeg er VILD med den ;)

    Smil

    SvarSlet
  6. Er vild med din pimpede gris - sko ville være så sejt ;)

    SvarSlet
  7. Ja selvfølgelig har du pimpet en gris :-)
    Hvor får man sorte æggebakker henne?

    SvarSlet
  8. fin gris,,, tror bestemt Laura bliver glad for den,
    smiler, jeg ved ikke meget om høns , men har i lavet et par redekasse til dem ? mådke de så vil same æggene der ?

    SvarSlet
    Svar
    1. De har redekasser inde i deres "villa" men har åbenbart også lyst til at lægge æg andre steder :-)

      Slet
  9. Fin pimpet gris ;O)))). Du er godt nok kreativ, og det kan jeg se at alle hønsene også er med deres æg. "Så gik der tid med det....." Hi hi tænker jeg, når du skal haven igennem for at finde dem alle. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  10. Kære Gitte

    Håber at der bliver rettet op på stemningen på arbejdet, Stine:)

    SvarSlet
  11. Søde Gitte

    Hvor er den bare fin, den vil Laura da blive ellevild med.
    Trist og høre med dit job,dejligt der er ved at være styr på det igen ;-)

    Jeg ønsker mig altså også høns i haven, det lyder bare så hyggeligt med egne æg :-)

    Ha´en dejlig dag <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. Hvor er den sød, den får smilet frem :)

    SvarSlet
  13. Hej Gittte, jeg har fulgt dig længe og er vild med alle dine kreative ideer! Tænker hver gang "ej, det vil jeg også lave!" men får det aldrig gjort.
    Jeg er især vild med at du har høns - det har jeg også. Det at de lægger æg alle mulige steder kan du nemt få sat en stopper for. Tre dage kun med de lille bur, så finder de ud af at gå ind i redekasserne og så kan du regne med at de vil søge derhen efterfølgende, de har det simpelthen for godt med for meget plads, og når så ægge"trangen" kommer op i dem, så finder de bare det første og bedste sted ;) Mine egne begyndte at lægge andre steder da favorit redekassen var optaget af min skruk.

    Jeg følger trofast med, skulle du trænge til lidt hønselæsning (eller bare et kig) er du velkommen på min blog www.lillemormor.dk

    SvarSlet
  14. Haha, sikke en dejlig gris. Den kan vidst kun skabe glæde hos den nye ejer. Sikke aktiv du har været på kreafronten med alle dine syprojekter.
    Hav en rigtig god weekend

    SvarSlet
  15. Supersødt etui :-) og elsker din lille pimpede grissebasse :-)

    SvarSlet
  16. Ballerina gris - ja hvorfor ikke :)
    Friske æg kan man ikke få nok af - hvad sker der egentlig med de æg, som I ikke finder?

    SvarSlet