Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 15. juni 2013

En romantisk sag



Det kan man vel godt kalde dette sommer net ?
Det er en hyggelig let sag at hækle.
Det er rummeligt og perfekt til badehåndklæderne, hvis man får lyst til en tur på stranden.
Opskriften findes i næste uge 25 i HendesVerden.

***
Her er travlhed på matriklen idag.
Vi skal fejre min søns fødselsdag, han fylder 19 år på tirsdag.
Gæster er inviteret til kl. 15 og i aften står der lækre grill bøffer på menuen :-)
Desværre har de kloge metrologer lovet regn kl. 18 ?
Krydser fingrer for at det ikke passer :-)

*Gitte*



11 kommentarer:

  1. Mon en idiot hækler som mig kan finde ud af det?

    SvarSlet
  2. Flot net ;O) Her er regnen altså ikke kommet....endnu, og den skulle have været her kl. 13, så håber I når at grille bøffer i tørvejr. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  3. Tillykke med sønnen og god fornøjelse med bøfferne på grillen. Her har skybruddet været forbi.
    Dejligt romantisk net, som ville passe så fint til min solhat ;D. Jeg har en solhat og bliver drillet med at jeg ligner Fru Hyacinth, men når man nu har skoldet panden et par gange, så er man (= jeg) totalt ligeglad med at blive drillet!
    God weekend <3

    SvarSlet
  4. Hvor er det fin det net, nu må jeg jo så vente på det bliver mandag så jeg kan indkøbe bladet :) Tillykke med sønnen :)

    SvarSlet
  5. Det net er rigtig sødt - og fint islæt med de små roser.
    Tillykke med sønnen. Jeg håber det holder tørvejr, og at I får en god dag.

    SvarSlet
  6. Tillykke med sønnen.

    Jeg er helt vild med dit net. Det er romantisk og praktisk på samme tid, lige noget for mig.

    Kh. lis

    SvarSlet
  7. Skønt sommerligt net. Tillykke med sønnen. Regn kl. 18?? Hvordan kan man dog sige det?

    SvarSlet
  8. Skønt sommerligt net. Tillykke med sønnen. Regn kl. 18?? Hvordan kan man dog sige det?

    SvarSlet
  9. Tillykke med sønnen <3
    Det er svært at forstå de pludselig er voksne de små børn ;)
    Dejligt net du har lavet <3
    Knus
    Birgitte

    SvarSlet
  10. Hjertelig tillykke med ham. Haaber at vejret artede sig.

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med sønnen - jeg håber vejret holdt og det net... min mor havde engang sådan et, så det er rene minder ;)

    SvarSlet