Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 16. april 2013

Flagranken er færdig

 
Den var lidt genstridig - Da jeg havde syet den færdig, synes jeg at den så underlig ud ? Manglede der et bogstav, eller hvad mon det var der var galt ? Hmmm, der stod HARRU :-)
Man skal altså ikke multitaske når man syr ord sammen :-)
- Problemet blev klaret med min ven opsprætteren -
Normalt ville jeg nok sy sådan en flagranke i pasteller, men da jeg fik lysten til at brodere på ternet stof, så måtte jeg bruge hvad jeg havde tilbage i gemmerne.
Jeg har mere af samme slags i mine gemmer.
Derfor en giveaway i morgen med kittet til samme flagranke.
Har du lyst til at deltage, så kig forbi i morgen :-)
 
*Gitte*

16 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Gitte og de broderede bogstaver er en sød ide
    Venter spændt på den give away ;-)
    God aften knus

    SvarSlet
  2. Hello, sweet Gitte!!! I´m in mad love with this! It is just soooo pretty! :) xo

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot! <3
    Helt klart jeg vil være med til din Give Away - vi ses i morgen ;)

    Ha' en fortsat dejlig aften.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot... så det bare med at huske at komme forbi imorgen :-)

    SvarSlet
  5. Super fin ... god gaveide ;0)

    SvarSlet
  6. ski.. go idé at brodere på ternet stof ...
    det ser godt ud - og heldigt du selv opdagede fejlen :)
    kigger forbi i morgen :)
    knus

    SvarSlet
  7. Opsprætteren er ikke den værste ven at ha' - flagranken er blevet rigtig fin i det ternede stof!

    SvarSlet
  8. Nej hvor er den bare blevet fin :-) Så må jeg hellere holde øje med din Give Away så, for det kunne da være super at prøve at lave selv!

    Kreahilsner Karina

    SvarSlet
  9. Kreativ og fin ranke, Gitte. Du er SÅ produktiv! :-I
    *SMIL* og go' dag til dig...

    SvarSlet
  10. Hvor er den skøn. Super god ide... igen, igen ;o))

    SvarSlet
  11. Den er blevet rigtig god, Gitte. Og Harru kan da ikke andet end at trække et smil frem ;-)

    SvarSlet
  12. Om jeg har det kunne være så hyggeligt med en flag ranke med navn på.

    Så jeg krydser fingrer <3

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  13. De røde køkkentern er da et hit - flot!

    SvarSlet
  14. Hvor er den skøn Gitte. Griner over historien ;o)

    Du har rigtig travlt med broderinålen for øjeblikket. Jeg er så lykkelig for mit etui - Mit helt eget. Det er så fint :o)
    Det skal du have tusind tak for - jeg havde absolut ikke forventet en gave retur - var bare så glad for tanken om at håndklæderne kom ud og blev brugt, i stedet for at ligge her hos mig til ingen verdens nytte <3

    SvarSlet
  15. HURRA, det lykkes. Kender det alt for godt med at man tror man har styr på det og i bar iver tonser derudad :-D

    SvarSlet