Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

søndag den 31. marts 2013

En lyserød påskelilje





Så er jeg frisk igen :-)
Det har godt nok været træls at være syg i sin ferie og synes da lige at jeg har en masse jeg skal have indhentet.
Jeg har fået hæklet lidt imellemtiden. Bla, en fin lyserød - bogmærke- påskelilje (og et par ekstra blomster)
Jeg har også fået færdig gjort nogle design og det er bare dejligt.
Lidt maling hist og pist i hulen har jeg faktisk også taget mig sammen til og det er også bare så dejligt at se resultatetet bagefter - mangler lige at male en bordplade og et skab, så bliver det den hyggligste hule forever :-)
Idag skal jeg luftes i det dejlige solskinsvejr.
Håber at i vil nyde denne dejlige dag <3

*Gitte*

8 kommentarer:

  1. Hvor er den bare sød :) Og fin med den grønne kugle.

    SvarSlet
  2. hvor yndigt med en lyserød påskelilje. Jeg kan ikke så godt tåle lugten af påskeliljer (eller andre blomster), så måske man skulle hækle et par blomster i stedet, da jeg mangler lidt farve i stuen

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine ...
    godt du blev frisk igen ;0)

    SvarSlet
  4. Dejligt du er frisk igen, for det er aldrig sjovt at være syg.

    Sikke en fin påskelilje <3
    Fortsat god påske.

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  5. Den påskelilje er rigtig sød :o)
    dejligt du er på benene igen.

    SvarSlet
  6. Godt at du snart er helt frisk igen...hvor er den flot ;-)
    Sov godt knus

    SvarSlet
  7. Herligt at du "endelig" er blevet frisk igen. ( En dag syg er altid en dag for meget hihi). Rigtigt soedt bogmaerke og en smadder god idé.

    SvarSlet
  8. Haha, op på hesten igen!
    Den er smuk - jeg skal også snart i gang med påskeliljer. Jeg oversætter for en engelsk Amigurumi designer og der har lige været en vandkande med påskeliljer og en lille blomster fe - den glæder jeg mig til at lave ;)

    SvarSlet